Sidor

2011-05-10

underbara väder

jag älskar detta väder, åh jag blir så lycklig, äntligen VÄRME & SOL!!!!!!!! Det har såklart visats sig för några veckor sedan också, men det är NU jag har fått den första brännan. Igår satt jag ute på balkongen någon timme innan det var dags för jobb, och jag har blivit BRUN!!! =) Världens lycka. Så kul att se alla lättklädda människor, det är verkligen sommarvärme, man fryser inte ens i skuggan. Sedan ser man en massa människor gå runt med sina studentmössor, det väcker många minnen, om det är något jag vill göra om i livet så är det att ta studenten igen, utan skola, bara själva dagen och allt som hör till. Hela dagen var världbäst. Hör i Östersund så går de runt med studentmössorna någon/några veckor innan de tar studenten, vet dock inte av vilken anledning? Och här så tar dom studenten 1 juni, alltså snart, medan i umeå så tar dom studenten typ 15 juni.

jag försöker få en nytändning på bloggandet igen, den är på god väg nu när man är så glad, så jag är väl snart tillbaka på riktigt, det kommer garanterat dyka upp fler inlägg inom en snar framtid i alla fall :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar