Sidor

2011-03-30

Tror att det här kan vara början på nåt stort

min mage och jag är verkligen inte goda vänner just nu.. vet inte vad felet är, men ont gör det, riktigt ont.

jag har snart avverkat 94 timmars jobb på 11 dagar + övernattning. har sovit hemma 3 nätter på 11 dagar. Starkt jobbat! med det så tar jag en minisemester till Umeå imorgon och stannar till måndag eller tisdag. SKÖNT!! eller tar och tar, jag är ledig fredag och måndag enligt mitt schema just nu. Så då passar jag på att åka hem, ska även träffa brudarna i BF3BE i helgen, vissa har jag inte träffat sedan studenten, riktigt länge sedan alltså. Så det ska bli kanon kul!

Nu ska jag gå och sova, hoppas bara att jag kan somna.. Ska upp och jobba klockan 6 imorgon, slutar klockan 9, då blir det hem och packa sedan spendera hela kvällen i en buss. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar